Garancia
Az epuletgepeszet-outlet.hu webáruházban vásárolt termékekre minden esetben a gyártói garanciavállalás vonatkozik.
Az alábbiakban igyekeztünk összeszedni minden olyan információt, ami az esetleges garanciális kérdések, problémák kezelésében vevőink segítségére lehetnek.
Természetesen amennyiben a megrendelőnk igényli, segítünk közvetíteni a vásárló és a garanciális feladatokat ellátó képviselet között.
Általánosságban elmondható, hogy a garancia feltétele minden esetben az eredeti számla megléte, ezért erre kérjük kiemelten figyeljenek!
Laufen:
A LAUFEN CZ EN ISO 9001:2000 minősítéssel rendelkező minőségirányítási rendszert alkalmaz. A vállalat meggyőződése, hogy az átfogó minőségpolitika az egyik alapvető előfeltétele a rendszer sikeres működésének.
A termékek szigorú minősítési kritériumok alapján kerülnek osztályozásra. Éppen ezért minden LAUFEN és JIKA szaniterkerámiára 5 év garancia vonatkozik.
Grohe:
Kirch-szer-víz Kft.
1133 Budapest, Váci út 86/b.
Telefon:
+36 1 350 3144
Fax:
+36 1 288 0779
Szerviz nyitva tartása:
Hétfőtől-Péntekig: 8-tól 16-ig
Közvetlen email cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Grohe garanciális feltételek link.
Geberit:
A különböző termékcsoportokra vonatkozó kibővített Geberit garanciát az alábbi táblázat a tartalmazza:
Öblítőtartályok, falsík előtti szerelési rendszerek, szerelvénycsatlakozók:
törvény szerinti garancia: 1 év
Kibővített Geberit garancia: 6 év
Elektromos és elektronikus működésű berendezések, pneumatikus csaptelepek:
törvény szerinti garancia: 1 év
kibővített Geberit garancia: 3 év
Geberit alkatrész kereső(német nyelvű)
BWT:
Budaörsi iroda szerviz telefonszáma: 23/430-480
Hétfő-Csütörtök 08:00-tól 17:00-ig
Péntek 08:00-tól 14:30-ig
Nagykanizsai iroda szerviz telefonszáma: 93/310-410
Hétfő-Csütörtök 07:30-tól 16:30-ig
Péntek 07:30-tól 14:00-ig
Elküldheti bejelentését faxon is, az alábbi fax számra:93/537-209,
vagy e-mail-en a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
Nyitva tartáson kívül, hétévgén és ünnepnapokon, sürgős esetekben, az alábbi mobilszámon keresse kollegánkat, ahol üzenetet is hagyhat. Amint tudunk, válaszolunk megkeresésére 06 30 / 934-8942.
Vízlágyító berendezéseinkre az 1 éves garancián túl, évenkénti karbantartás esetén + 2 év garanciát vállalunk! Az ipari berendezések esetén is van mód az 1 éven túl meghosszabítható garanciára.
Miért van szükség az évenkénti karbantartásra?
A vízlágyító berendezések a beszerelést követően folyamatosan üzemelnek, hogy mindennap biztosítsák számunkra a megfelelő minőségű lágy vizet. Ennek természetes velejárója az alkatrészek kopása, öregedése. A készülékek meghibásodásainak döntő többsége ezért következik be. Az évenkénti karbantartás során szakembereink átvizsgálják a készülékét, kicserélik azokat a kopó alkatrészeket, amelyek elöregedtek, felülvizsgálják a programozását. Bízza berendezését szakemberinkre, akik úgy ismerik BWT vízlágyítóját, mint a saját tenyerüket.Miért van szükség a megfelelő regeneráló só használatára?
Azért, hogy biztosítani tudja készüléke hosszú élettartamát, fontos, hogy ez a só nagy tisztaságú, vízlágyító berendezéshez kifejlesztett speciális só legyen, ami nem szennyezi az ön berendezését! Ugyanúgy, mint az autójában sem mindegy milyen olajat használ.
A BWT két féle regeneráló sót ajánl vízlágyító berendezéseihez:
A Clarosal nagytisztaságú, kiemelkedő minőségű, speciálisan a vízlágyítókhoz kifejlesztett sótabletta. Cégünk újdonsága, a SANITABS, több mint egy regeneráló só, mert tartalmaz egy hatékony tisztító adalékot. Tisztítja és fertőtleníti a lágyító ioncserélő gyantaágyát, elpusztítja a baktériumokat.
A nem megfelelő regeneráló só használatából eredő károkért nem tudunk felelőséget vállalani!